.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزنه بردار مازندرانی بازیهای آسیایی را از دست داد

محمدرضا براری وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی کشورمان، در آستانه اعزام به رقابتهای بازیهای آسیایی ، به دلیل پارگی عضله همسترینگ پا شانس حضور در اینچئون را از دست داد.
به گزارش سایت شمال ورزشی بهمن زارع سرمربی تیم ملی وزنه برداری با تائید این خبر گفت: متاسفانه در تمرین لیفت روز پنجشنبه براری از ناحیه کشاله پای راست دچار آسیب دیدگی شدید شد اما پس از گرفتن MRI مشخص شد که از ناحیه کشاله دچار پارگی شده است. با توجه به نظر پزشکان براری برای رسیدن به بهبودی نسبی 6 هفته نیاز به استراحت و انجام تمرینات فیزیوتراپی دارد و با این حساب نمی تواند در بازیهای آسیایی تیم ملی همراهی کند.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که با توجه به آسیب دیدگی براری آیا امکان جایگزین کردن یک وزنه بردار دیگر وجود دارد یا خیر گفت: متاسفانه چنین امکانی نیست چون فقط یک روز تا اعزام گروه اول کاروان وزنه برداری ایران به بازیهای آسیایی زمان باقی است. بنابراین ما مجبوریم با 7 وزنه بردار در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنیم.

محمدرضا براری که در فاصله سه روز تا اعزام به بازیهای آسیایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ پا شانس حضور در این رقابتها را از دست داد، با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در رقابتهای جهانی بتوانم تیم ملی را همراهی کنم.
دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2013 و یکی از شانس های کسب مدال کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: از اسفند ماه گذشته در اردوهای تیم ملی حضور دارم و واقعا نمی دانم از این بدشانسی بزرگ چه بگویم. من در طول دوران فعالیتم در وزنه برداری هیچ گاه چنین آسیب دیدگی نداشتم. البته فکر می کنم با توجه به عفونت گلو و استفاده بیش از حد از داروی پنی سیلین، بدنم خشک شده بود و به همین خاطر زیر وزنه آسیب پذیرتر از همیشه بود.
براری در ادامه درباره زمان بازگشت به تمرینات گفت: متخصصان بخش MRI به من گفتند نیاز به 25 روز استراحت مطلق دارم و در این مدت باید با انجام تمرینات فیزیوتراپی کم کم خودم را برای بازگشت به صحنه رقابتها آماده کنم. البته برای انجام تمرینات بدنسازی منعی ندارم اما به هیچ عنوان نباید به پاهایم فشار بیاورم. به گفته پزشکان عضله پای راست من در حدود 60 یا 70 درصد دچار پارگی شده و با کوچکترین فشار امکان دارد این پارگی به صددرصد هم برسد که در آن صورت هیچگاه به خوبی ترمیم نخواهد شد. با این حال من در این 25 روز تمام تلاشم را می کنم تا به رقابتهای جهانی برسم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.353 seconds.